20 spørsmål som poppet opp. (tilfeldig oppg. Magnar)

Hvorfor jobber vi med dette?

Hvorfor er jeg ikke hjemme?

Hvorfor Skriver jeg dette?

Hvorfor jobber vi ikke med et prosjekt?

Hvorfor skriver Christoffer så fort?

Hvorfor er dette vanskelig?

Hvorfor er media gøy?

Hvorfor har vi Nork i Norge?

Hvorfor er?

Hvorfor forsvant Kjaven?

Hvor er Kjaven?

Hvorfor kommer jeg ikke på noen tilfeldige spørsmål jeg skal skrive ned.

Hvorfor har Christoffer så mye rart i hodet?

Hvorfor bor jeg i Norge?

Hvorfor har jeg ikke 6er i ALT?

Hvorfor er jeg ikke Global Elite?

Hvorfor akkurat 20?

Hvorfor hvorfor?

Hvorfor er safari kjekt godt?

Hvorfor skriver jeg spørsmål om at jeg skal skrive 20 spørsmål?

 

Leave a Reply

