Hva vil DU lese om?

På Åkrehamn videregående skole har Media, VG1 begynt å produsere saker til deres egen skoleavis. Rundt dette emnet kan det være mange varierte meninger, så her gikk vi ut for å høre med folk om hva de synes.

Laget av Markus Melhus, Christoffer Eriksen, Vegard T. Nordgård. 1mfb

EGENVURDERING:

Dette synes jeg at jeg klarte bra og jeg er fornøyd med:

-Komponering.

-Musikk

Dette synes jeg var mindre bra og kunne gjort bedre: (annen medelev lasted opp uten å ha sett gjennom saken, og slettet deretter filene fra datamaskinen for å “spare lagringsplass”.

-Logo ble ikke med.

-Mer relevante Innklippsbilder

 

Ble lite fornøyd med denne saken, og synes den ligger langt unna min standard.

 

 

 

 

Leave a Reply

