ØKT 1 – terminvurdering

Første dagen av terminvurderings prosjektet:

Jeg skal lage en film plakat til filmen ‘Interstellar’. Og jeg vil gjøre dette på grafisk vis.

Jeg har funnet mye bra innspirasjon i dag. Utenom bilene lagd til under fant jeg en fantastisk liste av inspirasjon:

http://inspirationfeed.com/inspiration/print-inspiration/25-incredible-fan-made-interstellar-posters/

Jeg gjorde en god begynnelse på ideaarbeidet mitt her:

Brainstorm, tankart og..

12324894_410606549138163_1583630696_n

thumbnails: (små raske skisser)thumbnails

inspirasjon: (ikke grafisk)interstellar-poster-14McLeodQ1HHKKutumblr_mxwr56t2Dp1qdl1hxo2_1280

Leave a Reply

