ØKT 7 – FERDIG FILM – Redigering

Etter alle scenene ferdig filmet satte jeg meg ned med Premiere og startet og redigere. Jeg er nære slutten, men mangler litt finjustering, som jeg vil jobbe med i morgen(torsdag). Her ser du et bilde av progressjonen min så langt…

Redigering 1

Untitled-1

Vi filmet resten av filmen denne dagen. I bilde nedenfor ser du hvor vi filmet. Rett utenfor golfbanen, skudeneshavn. En perfekt location til vår siste scene. Den som kommer først og sist: løpe scenen.

Untitled-2mnbn

Leave a Reply

